Странице

субота, 10. мај 2014.

Tikvice na brzaka




Ovo je jedan od mojih omiljenih recepata iz grupe "najbrže moguće"... Za spremanje ovog vegetarijanskog variva dovoljno je 15 minuta, taman dok postavite sto. Meni je ukusno, brzo i što je najvažnije - ne deblja! ;)
Umesto pirinča, koji uglavnom ide uz tikvice, ovde su dodate ovsene pahuljice. Zna se da su zdrave, plus očas posla gotove. A ja sam tako nestrpljiva kad sam gladna..

Sastojci:

1 kašičica ulja
1/2 glavice luka ili malo praziluka
3 kom. manjih, mladih tikvica
malo vode
1 kašika ajvara
2 kašike ovsenih pahuljica (ili par kašika kuvanog pirinča)
malo ljute mlevene paprike
malo soli, bibera, mirođije,
nekoliko kašičica kiselog mleka (ko posti ili je vegan neka preskoči)

Priprema:


  • Propržiti na ulju luk (ili praziluk), pa dodati na kolutove sečene tikvice. Naliti sa malo vode i sačekati da provri.
  • Začiniti suvim povrćem, ajvarom, paprikom, pa dodati ostale začine.
  • Na kraju dodati ovsene pahuljice, promešati i ostaviti da pahuljice upiju tečnost.
  • Po želji dodati kiselo mleko (ili pavlaku), ukrasiti mirođijom.