Странице

субота, 28. јун 2014.

Jun, moj mesec za radovanje


Jun... Radovanje zbog dolazećeg leta, radovanje zbog najdužeg dana, radovanje zbog cvetanja lipe i rumenih trešanja...
Kao detetu mi je sledovalo i radovanje zbog završene škole i proslave rođendana koji je inače u julu, ali zbog dece koja se rasture proslava bude ranije, spojena sa sestrinim rođendanom... 
Pa je bilo radovanje zbog položene mature, radovanje zbog diplomiranja..


Čestitka od mojih nastavnika i saradnika

Ovog juna imam posebno radovanje - odlazak u penziju! I sad mi zvuči čudno kad to kažem ili napišem - ja, pa penzionerka! A sama sam htela tako..
Od početka meseca sam sa pritajenim uzbuđenjem obavljala poslove koji su predhodili završetku mog radnog angažovanja, a koje je trajalo tačno 35 godina, 8 meseci i 7 dana. I onda, bukvalno preko noći, od (pre)zaposlene žene postala sam žena koja u potpunosti raspolaže svojim vremenom. Mada, sve što se posle dešavalo pobija ovu poslednju tvrdnju :)




Lincer torta, da zasladim prvi dan penzije..  ♪♫♪













Parče starinske Lincer torte, rađene po ovom receptu.. ♪♫♪











Kako to već kod nas biva, krenule su proslave... Poslednji dan na poslu - posle toga ručak sa najbližim saradnicima. Predavanje dokumentacije za penziju - sledi ručak u restoranu sa mužem. Svaki susret sa prijateljima - zna se, novi status mora da se "omasti" i zalije. Oproštajno druženje sa kolegama direktorima - ručkić uz muziku, tortu, cveće i poklone..

Slavlje sa kolegama direktorima i najbližim saradnicama

Pa ručak za kumove, ručak za najbliže iz familije... Znala sam da će najveselija biti oproštajna žurka sa zaposlenima škole u kojoj sam radila, a znala sam da me posle nje čeka bar dan-dva za vraćanje u normalu... Kad god se mi muzičari veselimo to je zabava za pamćenje! Svi pevaju, svi sviraju, svi igraju! I pijucka se , naravno  ;)

Slavlje sa (mojim) zaposlenima iz Osnovne muzičke škole iz Grocke

Osećam da će me vaga krajem juna (kad sva slavlja prođu) neprijatno iznenaditi, al što reče jednom moj muž "nije lako biti dokazani član jagnjećih brigada"  :D  Figurativno, of kors, zna se da ja meso ne jedem!

U celoj toj tarapani stigla sam da umesim dve fine tortice da počastim druge - Lincer i Švarcvald, a još jednu tortu sam dobila na poklon. Birala sam onu koju baš, baš volim, tortu Beli anđeo! Ima i slika sa druženja, pa sam htela da se sve to i ovde zabeleži..


Švarcvald tortu sam pravila kao kombinaciju dva recepta. Kora su Radilicini najsočniji kakao mafini (dupla mera).












Krem za tortu i postupak filovanja je iz Sibinkinog recepta za Švarcvald tortu 









Parče torte Beli anđeo




Poklon torta po mom izboru - Beli anđeo

















Uostalom, ne ide se svaki dan u penziju, već samo jednom!